מאמרים

הפרעות נשימה בשינה

הפרעות נשימה בשינה- מה הן?

כיום, מוכרות למדע כמעל ל-70 סוגים של הפרעות שינה אשר ניתן לאבחן וברובן ניתן גם לטפל.אחד מסוגי הפרעות שינה, הינן הפרעות נשימה בשינה, כאשר במרכזן עומדות ההפרעות הנפוצות והמטרידות ביותר- נחירות חזקות וכרוניות, אשר אליהן מתלווה פעמים רבות הפרעת דום נשימה (הפסקה נשימתית) אשר מאובחנת אצל לא מעט אנשים (כ-5 אחוז מהאכלוסייה הבוגרת) בבדיקת שינה המתבצעת במעבדת שינה. התסמינים של דום נשימה, הם תסמינים המאפיינים הפרעות נשימה בשינה- אלו בעצם הפסקות נשימה (אפניאה) או ירידה בקצב הנשימה (היפופאניה) בזמן השינה. כמו כן, הפסקות שינה מרובות (למי שסובל יכולות להיות עשרות כאלו בלילה אחד) גורמות לשינה לקויה ולא איכותית. הסוף הנפוץ ביותר להפרעה, היא דום נשימה חסימתי, אשר נגרם מכך שבשעת השינה צונחים בסיס הלשון והחך הרך, וחוסמים את דרך מעבר האוויר.

הפרעות נשימה בשינה- דרכי טיפול:

ראשית, חשוב לדעת שאת הפרעות אלו לא תוכלו לאבחן בעצמכם, אם אתם חושדים שייתכן שיש לכם אחת כזו כי את חשים קשיי נשימה בלילה, או שפשוט אתם מרגישים שאתם ישנים אך לא בצורה איכותית ומספקת ואתם מרגישים שזה מפריע לעירנות שלכם במהלך היום, חשוב שתלכו להתייעץ על כך עם רופא המשפחה שלכם, שככל הנראה יפנה אתכם למעבדת שינה, בה ניתן לאבחן את כל סוגי הפרעות השינה- ולקבל בהתאם המלצות להמשך טיפול- חשוב שתעשו זאת, שינה איכותית הינה צורך בסיסי.אם אכן הובחנתם ככאלה הסובלים מדום נשימה, אחת מהדרכים האפשריות לטיפול בה ובנחירות כרוניות (המצביעות בפעמים רבות על בעיית דום נשימה), הן לעבור טיפול כירורגי, ניתוח, אשר בניתוח זה חותכים עודף רקמה מהאף ומהלוע, ובמקרים של דום נשימה משמעותי אף כורתים את השקדים.

כמו כן, רבים נמנעים ולא מעוניינים לעבור את הניתוח מסיבות שונות ולכן הם מעדיפים להשתמש במכשיר המוכר הנקרא מכשיר cpap, שתפקידו העיקרי הוא "למלא את החסר" בזמן דום נשימה על ידי הזרמת אוויר בלחץ חיובי ובכך לא מאפשר את צניחה של איברים אלא משאיר את נתיב האוויר פתוח ומונע דום נשימה במהלך השינה.

חברת דן סיפאפ בע"מ דואגים להביא לכם את מכשירי הסיפאפ המתקדמים והאיכותיים ביותר בשוק- קלים, קטנים, נוחים ופשוטים לתפעול.

אנו החברה המובילה והמתמחה בטיפול בנחירות ובהפסקות נשימה בשינה, דואגים להישאר תמיד מעודכנים ועם אצבע על הדופק אחר כל המוצרים המובילים והחדשניים ביותר בשוק בתחום, היישר מייבוא מצרפת.

נשמח שתבקרו באתרנו, תקראו על סוגי המכשירים והעזרים השונים, תשאירו את פרטיכם ואחד מהמומחים שלנו ישמח לחזור אליכם ולענות לכם על כל השאלות המעניינות.

טיפים ומידע שימושי

מאמרים נוספים

הפרעות נשימה בשינה

הפרעות נשימה בשינה- מה הן? כיום, מוכרות למדע כמעל ל-70 סוגים של הפרעות שינה אשר ניתן לאבחן וברובן ניתן גם לטפל.אחד מסוגי הפרעות שינה, הינן

קרא עוד »

מניעת דום נשימה בשינה

מניעת דום נשימה בשינה אובחנתם עם דום נשימה? מחפשים פתרון יעיל לטווח הארוך? תסמונת דום נשימה חסימתי בשינה הינה הפרעה הפוגעת בכ-40 אחוז מהאוכלוסייה בישראל

קרא עוד »

בדיקת שינה ביתית

לא חייבים להעביר לילה במעבדת שינה בדיקת שינה מהווה כיום את כלי האבחון העיקרי לתסמונת דום נשימה בשינה ונחירות.. אנשים רבים הסובלים מבעיות שינה נמנעים

קרא עוד »
Call Now Button