מאמרים

מכשיר נשימה לסיפאפ

אנו "דן סיפאפ" מזמינים אתכם להשאיר את פרטיכם, ואחד מהמומחים שלנו אשמח לחזור אליכם, לסייע לכם ולענות לכם על כל השאלות המעניינות אתכם.

תסמונת דום נשימה (הפסקת נשימה)
הובחנת לאחרונה כאדם הסובל מדום נשימה (הפסקת נשימה) במהלך השינה? חשוב לקחת זאת ברצינות יתרה ולטפל בבעיה. מעבר לכך שתסמונת דום נשימה פוגעת רבות באיכות השינה, מאחר שבעקבותיה האדם הסובל ממנה עלול להתעורר עשרות פעמים בלילה (מאחר והוא פשוט מפסיק לנשום לכמה שניות בכל פעם), לדום נשימה מתלוות במרבית המקרים נחירות כרוניות חזקות, העלולות להפריע למי שסובל מהן ולבן/בת הזוג הישנים ליד. הנחירות עצמן אינן מסוכנות, אולם לעתים דום נשימה עלול להיות מצב המסכן חיים.

מכשיר עזר לנשימה- מכשיר נשימה לסיפאפ, מהו?
אחת מהדרכים המוכרות והנפוצות ביותר לטיפול הוא שימוש במכשיר המוכר הנקרא מכשיר cpap, מכשיר סיפאפ הינו מכשיר עזר לנשימה, שתפקידו העיקרי הוא "למלא את החסר" בזמן דום נשימה על ידי הזרמת אוויר בלחץ חיובי ובכך לא מאפשר את צניחה של איברים אלא משאיר את נתיב האוויר פתוח ומונע דום נשימה במהלך השינה.

"דן סיפאפ" דואגים להביא לכם מכשיר נשימה לסיפאפ, המתקדם ואיכותי ביותר בשוק, אשר הוכח כמסייע בטיפול בבעיה.

אנו "דן סיפאפ", החברה המובילה והמתמחה בטיפול בנחירות ובהפסקות נשימה בשינה, דואגים להישאר תמיד מעודכנים ועם אצבע על הדופק אחר כל המוצרים המובלים והחדשניים ביותר בשוק היישר מייבוא מצרפת.

אז אם יש לכם את החשש ההגיוני להיתקל במכשיר מסורבל, מכשיר נשימה רועש אשר יכביד עליכם בשימוש בו בכל לילה, אין סיבה כלל לדאגה! כי אנחנו דאגנו להביא לכם מכשיר נשימה לסיפאפ אוטומטי, תוצרת חברת SEFAM הצרפתית. מכשיר שקט (26( dbוקל לנסיעה (700 גרם בלבד). מכשיר הסיפאפ שלנו הינו מכשיר קל ופשוט לתפעול, מאושר לשימוש במטוסי נוסעים ע"י רשות התעופה הפדראלית ומאושרים לשימוש בשבת.

בנוסף, תוכלו למצוא ולרכוש באתרנו מגוון סוגים של מסכות סיפאפ איכותיות ועזרים משלימים באתרנו שישלימו לכם את הטיפול. נשמח שתתייעצו עמנו על מנת שנוכל להתאים לכם מסיכת CPAP אשר תתאים בדיוק לצרכים שלכם- ישנן שלוש קטגוריות מרכזיות, מסיכות אף, מסיכות אף ופה ומסיכות נחירונים.

טיפים ומידע שימושי

מאמרים נוספים

מסכת נשימה

הסובלים מדום נשימה בשינה חווים קשיים רבים ואינם מצליחים לישון רציף במהלך הלילה ולכן בריאותם נמצאת בסכנה. דום נשימה בשינה יכול לגרום לאי נוחות, התעוררות

קרא עוד »

מחוללי חמצן ניידים

נמצאים בתהליך שיקומי מניתוח או מחלה? זקוקים למחולל חמצן? מחוללי חמצן ניידים הם הפתרון היעיל ביותר למטופלים הנדרשים להמשיך בתהליך שיקומי בבית לאחר מחלות או

קרא עוד »

גם עייפים וגם רעבים

גם עייפים וגם רעבים?  הקשר בין הפרעות שינה להשמנת יתר מגיעים לעבודה עייפים בכל בוקר? מחסלים חבילת שוקולד שהחבאתם במגירה בשביל לא להירדם על השולחן?

קרא עוד »

דום נשימה בשינה טיפול

איך ניתן לטפל בבעיות של שינה הנובעות מבעיות נשימה? בעיות שינה יכולות לפגוע בכל אדם ולהשפיע בצורה משמעותית על התפקוד שלו ביום יום. חוסר בשעות

קרא עוד »
Call Now Button